صفر تا صد کراتینه مو

توسط admin | 19 اردیبهشت 1402

کراتینه مو

کراتینه مو درمان کراتینه مو یا کراتین به منظور از بین بردن وزی موها و…

کراتینه مو

درمان کراتینه مو یا کراتین به منظور از بین بردن وزی موها و شفاف سازی موهای خشک انجام می شود. فرآیند آن در واقع به بهبود آسیب ‌دیدگی موهای مجعد و وز می‌پردازد و موها را نرم و صاف می‌کند در ادامه مقاله برای اطلاعات بیشتر با بیوتی گاردن همراه باشید.

کراتین مو مردانه

کراتینه مو فقط مختص خانم ها نیست بلکه در بسیاری از سالن‌ها و آرایشگاه‌های مردانه نیز این روش روی موهای آقایان، به خصوص آقایانی که موهای بلند یا مجعد دارند نیز انجام می‌شود.

ماندگاری کراتینه مو چقدر است؟

روش های زیادی هست که آرایشگری که در این زمینه مهارت دارد با توجه به نیاز و نوع موهای شما، بهترین مواد با فرمول مناسب را برایتان در نظر می‌گیرد.

کراتین مو در زمان قاعدگی

کراتینه مو در زمان پریودی کار درستی است یا خیر؟ این سوال که ذهن بسیاری از خانم‌ها را درگیر کرده است، برای شما پاسخ می‌دهیم.

از آنجا که در زمان قاعدگی هورمون‌ها تغییر می‌کنند، پوست بدن حساس تر از گذشته عمل می‌کند پس لطفا از انجام ان دوری کنید.

کراتینه و انواع حساسیت

کراتینه مو  هم مانند دیگر فرایندهای شیمیایی مو، ممکن است باعث بروز حساسیت‌ و عوارض جانبی در پوست و مو شود. این عارضه ها شامل قرمزی و تورم پوست سر، خارش و سوزش در ناحیه سر و حتی چشم ها شود.

هزینه بالا و ماندگاری کم

یکی از گران ترین خدمات آرایشی است و حتی میزان کوتاهی یا بلندی مو هم تفاوت قابل توجهی در هزینه بالای آن ایجاد نمی کند.

از طرفی همان طور که گفته شد این فرایند ماندگاری کمی دارد و به فاصله ۲ تا ۳ ماه نیاز به ترمیم و پرداخت دوباره هزینه خواهد داشت.

کراتینه برای زنان باردار اکیدا ممنوع

همان طور که قبلا عنوان شد، بخار های فرمالدهید تا زمانی که اثر کراتینه روی موها باقی است، می توانند با برخورد حرارت سشوار یا اتوی مو متصاعد شوند.

ممنون که تا انتهای مقاله با بیوتی گاردن همراه بودین.


برچسپ ها:
بیوتی گاردن
صاف
فر
کراتین
کراتینه
کراتینه مو
لخت

ارسال دیدگاه